שילוח והחזרות
תנאי שילוח
לאחר ביצוע ההזמנה החברה מתחייבת לספק את ההזמנה עד 14 ימי עסקים ע"י חברת השליחויות או שליח מטעמה , , בהתאם לזמני השילוח שנקבעו מראש לפי שיטת השילוח שנבחרה ע"י הלקוח . כתובת המשלוח אליו תסופק ההזמנה הינו הכתובת אשר הוזנה במהלך ביצוע ההזמנה.
במידה והמשלוח לא סופק עקב מסירת פרטים שגויים בעת הזמנת המוצרים, ייחויב הלקוח עבור תשלום משלוח חדש ודמי טיפול.
במידה והלקוח אינו נמצא בכתובת בזמן השעה שיועדה לקבלת המשלוח, חברת המשלוחים תנסה בשנית להשיג את הלקוח. במידה ופעם נוספת הלקוח לא נמצא בכתובת או לא זמין בטלפון שמסר במהלך ההזמנה, חברת המשלוחים תחזיר את המשלוח למשרדנו והלקוח יהיה מחוייב לשלם פעם נוספת עלות שילוח ודמי טיפול.
שימו לב! במידה וחברת המשלוחים קובעת שעת מסירה עם לקוח והלקוח לא זמין/ לא נמצא בכתובת, לחברת המשלוחים יש את הזכות להחזיר מיידית את ההזמנה למשרדינו והלקוח ייאלץ לשלם פעם נוספת עלות שילוח +דמי טיפול.
החברה ו/או חברת המשלוחים רשאים לסרב לספק הזמנה לאזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית. במקרה כזה יתואם אופן ביצוע המשלוח עם הלקוח. זמן אספקה לאזורים אלו עשוי להתארך.
עקב עומסים/ אירועים בטחוניים במדינה/ כוח עליון/ מצבי חירום, זמן אספקת המשלוחים עלול להתארך בהתאם למצבים אלו.
זמן האספקה עלול להתארך בעקבות חגים , מועדים וכוח עליון
ימי עסקים: ימים א׳ עד ה׳ לא כולל ימי שישי, שבת, ערבי חג, ימי חג וימי זיכרון.
תנאי החזרות והחלפות
החזרות והחלפות מכל סיבה מתאפשרות בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר ובתנאי שהמוצר הינו באריזתו המקורית ולא נפתח או שומש.
על מנת לבצע את ההחזרה ש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כשברשותכם יש את מספר ההזמנה ואת אמצעי התשלום איתו ביצעתם את ההזמנה. על הלקוח להחזיר את ההזמנה למשרדי החברה בתוך 14 ימי עסקים מיום קבלת ההזמנה.
על הלקוח מוטלת האחריות להחזרת המוצר למשרדינו ובכך גם עלויות שילוח בהחזרה.
לאחר הגעת ההזמנה למחסן חברתינו שומרת לעצה את הזכות לא לקבל את המוצר בחזרה במידה ונעשה בו שימוש או שנפתח מאריזתו המקורית.
אנו מתחייבים להעביר ללקוח שובר לחנות או זיכוי כספי בשווי המוצרים (בניקוי עלויות השילוח) בתוך 7 ימי עסקים מרגע אישור ההחזרה.
במקרה של פגם או נזק במוצר יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות כשברשותכם מספר ההזמנה ולפרט על הבעיה או השבר. מומלץ לצרף תמונות (ייתכן ונדרוש תמונות על מנת לאשר זאת).
במקרה כזה של שבר או פגם אנו נדאג לבצע החלפה (במידה ויש אפשרות נשלח את החלק הפגום בלבד ולא נספק מוצר חדש) , על הלקוח לשמור את החלק הפגום וחברתינו תאסוף אותו בעת אספקת החלק החדש.
במקרים של פגם כולל במוצר ואין אפשרות להשתמש בו אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות ובמקרה זה יש בידי הלקוח את האפשרות לבחירה בין החזר כספי מלא / זיכוי לרכישה בחנות / החלפת המוצר במוצר חדש (במידה וקיים במלאי).
במקרה כזה חברתינו תיהיה אחראית לאיסוף של המוצר התקול מבית הלקוח לאחר קבלת המוצרים במחסן בידי החברה לבצע בדיקה אם אכן המוצר בלתי ניתן לשימוש , במידה ונאשר את ההחזרה שירות הלקוחות יצור קשר עם הלקוח לביצוע החזר כספי מלא / זיכוי לרכישה בחנות / החלפת המוצר במוצר חדש ( במידה וקיים במלאי).
אובדן חבילות
תנאים ודרכי תשלום
במקרה של איבוד חבילה ע"י חברת המשלוחים , חברתינו מתחייבת לשלוח הזמנה חדשה (כל עוד המוצרים זמינים במלאי) ללקוח.
פרק הזמן להכרזת חבילה כאבודה יכול להימשך עד כ-20 ימי עסקים.
התשלום עבור המוצרים והמשלוח יתבצעו על ידי שיטת התשלום בה הלקוח בחר בתהליך ההזמנה.
בתשלום באתר הינו מאובטח ומתבצע דרך חברת צד שלישי.
במידה והלקוח מעוניין לשלם במזומן או בהעברה בנקאית יש לבחור בשיטה זו בתהליך ההזמנה וליצור קשר עם שירות הלקוחות על מנת לקבל פרטים נוספים לגבי התשלום , אין אפשרות לתשלום במזומן במשלוח!
אופציות לתשלום -
1. כרטיס אשראי
2. אפליקציות תשלום כגון ביט ופייבוקס
3. מזומן (באיסוף בלבד).
4. העברה בנקאית (באיסוף בלבד).